|  | 
			  
			
				
					
						| Μαρία Ε. Μιχαλάκου |  
						|   
							
								
									| Εργοθεραπεύτρια Η Μαρία Μιχαλάκου είναι εργοθεραπεύτρια με εξειδίκευση στην παιδιατρική αποκατάσταση, προσφέροντας υπηρεσίες που στοχεύουν στην υποστήριξη της αναπτυξιακής πορείας κάθε παιδιού μέσα από εξατομικευμένες και επιστημονικά τεκμηριωμένες παρεμβάσεις
 |  
									| Διαθέτει εμπειρία στην αποκατάσταση παιδιών με:
 
										Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ)Διαταραχές αυτιστικού φάσματος Δυσγραφία, δυσπραξία και μαθησιακές δυσκολίεςΑισθητηριακές διαταραχέςΣυναισθηματικές και συμπεριφορικές προκλήσεις   Σπουδές & Εξειδικεύσεις   
										Είναι απόφοιτη του Τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.Έχει ολοκληρώσει εκπαίδευση στη Θεραπεία Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, στο πλαίσιο προγράμματος που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το University of Southern California (USC).Παράλληλα, φοιτά στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα "Νευροαποκατάσταση" στο τμημα της Ιατρικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας  ενισχύοντας τις γνώσεις της σε σύγχρονες μεθόδους αποκατάστασης.Παρακολουθεί συστηματικά εξειδικευμένα σεμινάρια και συμμετέχει σε τακτικές εποπτείες με έμπειρους επαγγελματίες του χώρου, εξασφαλίζοντας τη συνεχή επιστημονική της εξέλιξη και την παροχή υψηλής ποιότητας θεραπευτικών υπηρεσιών.   Φιλοσοφία & Στόχος  Με γνώμονα την έγκαιρη παρέμβαση και τη στενή συνεργασία με τις οικογένειες, επιδιώκει κάθε παιδί να λάβει την υποστήριξη που χρειάζεται για να αναπτύξει το δυναμικό του και να συμμετέχει ενεργά και λειτουργικά στην καθημερινότητά του.   |      |  
						| Αννα Γ. Μαυρουδή |  
						| 
							
								
									| Λογοθεραπεύτρια – Ειδική Αγωγή & Αναπτυξιακές Διαταραχές
 Η Άννα Μαυρουδή είναι λογοθεραπεύτρια με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή και στις αναπτυξιακές διαταραχές, παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες αξιολόγησης και θεραπευτικής παρέμβασης για παιδιά με δυσκολίες λόγου, ομιλίας, επικοινωνίας και μάθησης. Στόχος της είναι να υποστηρίζει κάθε παιδί μέσα από εξατομικευμένα προγράμματα που βασίζονται στην επιστημονική γνώση, τη συνέπεια και τον σεβασμό στη μοναδικότητα κάθε αναπτυξιακού προφίλ |  
									| Διαθέτει πολυετή εμπειρία στην παρέμβαση σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές λόγου και ομιλίας, διαταραχές αυτιστικού φάσματος, καθυστέρηση λόγου, δυσαρθρία, λεκτική δυσπραξία και μαθησιακές δυσκολίες. Εργάζεται με γνώμονα τη διεπιστημονική συνεργασία, εντάσσοντας στις συνεδρίες της στοιχεία παιχνιδιού, αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας που ενισχύουν τη συμμετοχή του παιδιού και τη γενίκευση των δεξιοτήτων του στην καθημερινότητα.   Σπουδές & Εξειδικεύσεις   
										Είναι απόφοιτη του Τμήματος Λογοθεραπείας του Τ.Ε.Ι. Ηπείρου και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, που ολοκλήρωσε με άριστα στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών. Έχει επίσης ολοκληρώσει Πρόγραμμα Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης στην Ειδική Αγωγή και τις Μαθησιακές Δυσκολίες από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, εμβαθύνοντας στη διαδικασία αξιολόγησης και αποτελεσματικής διδασκαλίας.Έχει συμμετάσχει σε πλήθος επιμορφώσεων και σεμιναρίων πάνω σε θέματα όπως ο αυτισμός, η διάσπαση προσοχής, οι διαταραχές επικοινωνίας, η ακουστική επεξεργασία, η αναπτυξιακή λογοθεραπεία και η εφαρμογή του γλωσσικού προγράμματος ΜΑΚΑΤΟΝ. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια του ψυχοεκπαιδευτικού προγράμματος Cygnet και έχει παρακολουθήσει μακροχρόνιους κύκλους εποπτειών στην Αναπτυξιακή Λογοθεραπεία.   Φιλοσοφία & Στόχος  
										Πιστεύει ότι κάθε παιδί διαθέτει τις δικές του δυνατότητες και ρυθμό εξέλιξης. Με οδηγό την επιστημονική γνώση, την ενσυναίσθηση και τη συνεργασία με την οικογένεια, στοχεύει στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος ασφάλειας και αποδοχής όπου το παιδί μπορεί να εκφραστεί, να επικοινωνήσει και να αναπτυχθεί.Η προσέγγισή της είναι ολιστική, με έμφαση στη λειτουργική επικοινωνία και στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης του παιδιού. Μέσα από την προσωπική σχέση, τη συνέπεια και τη συνεργασία με γονείς και εκπαιδευτικούς, επιδιώκει κάθε παιδί να κάνει βήματα προς την ανεξαρτησία, τη συμμετοχή και τη χαρά της επικοινωνίας.   |  
 
 |    |  |